جی پلاس تی وی

گلدیران تولید کننده انواع تلویزیون با طرح ها و مدل های مختلف همراه با آخرین تکنولوژی های روز دنیا می باشد. تنوع تلویزیون های J+ به همه این امکان را داده است که تلویزیون مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنند.

اگر به دنبال یک تلویزیون کوچک هستید، می توانید تلویزیون 32 اینچی G+ را انتخاب کنید و اگر به دنبال کیفیت تصویر عالی با میلیون ها رنگ هستید، تلویزیون QLED G+ می تواند گزینه جذابی برای شما باشد. برای هر سلیقه ای می توانید تلویزیون مورد علاقه خود را از برند جی پلاس انتخاب کنید.
اگر فضای خانه شما محدود است، اصلاً لازم نیست نگران باشید. تلویزیون های ایرانی ایکس ویژن علاوه بر پایه رومیزی قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارند. پشتیبانی از فناوری های صوتی پیشرفته، ارائه سیستم عامل اندروید و عملکرد ماشین زمان از دیگر ویژگی های تلویزیون Xvision است.

ارزان ترین تلویزیون های 65 اینچی موجود در بازار را می توان با 20 میلیون شات یا حتی قیمت کمتر خریداری کرد. مدل تلویزیون شیائومی 5ASP با قیمتی در حدود 18.5 میلیون تومان در فروشگاه های لوازم خانگی به فروش می رسد. صفحه نمایش LED تصاویر را با کیفیت 4K نمایش می دهد. بلندگوهای دو کاناله با مجموع توان خروجی 20 وات وظیفه پخش صدا را در این مدل بر عهده دارند و با سیستم عامل اندروید امکان دانلود و نصب برنامه ها از گوگل پلی در این مدل وجود دارد. سه ورودی HDMI و سه پورت USB برای اتصال دستگاه های صوتی و تصویری به تلویزیون 5ASP شیائومی طراحی شده اند. تلویزیون پاناسونیک HX750M یکی دیگر از مدل های 65 اینچی موجود در بازار است که کمتر از 20 میلیون شات قیمت دارد. یک مدل حدود 19 میلیون تومان قیمت دارد. کیفیت تصویر در این مدل 4K Ultra HD و صفحه نمایش LED می باشد. توان خروجی صدای تلویزیون پاناسونیک HX750M 24 وات می باشد. سیستم عامل اندروید، سه پورت HDMI و یک عدد USB از دیگر امکانات این تلویزیون 65 اینچی است. تلویزیون 65 اینچ SamElectronic TU6500 با بودجه 20 میلیون تومانی به قیمت تقریبی 20 میلیون تومان به فروش می رسد. فناوری Smart View این مدل به شما این امکان را می دهد که تلویزیون را به صورت بی سیم به گوشی هوشمند خود متصل کنید. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K و Ultra HD می باشد. سه درگاه HDMI و دو درگاه USB در کنار و پشت TU6500 قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *