ماشین لباسشویی را نشویید

از زمان اختراع ماشین لباسشویی، شستشو بسیار سریعتر و آسانتر شده است. اما اشتباهاتی نیز در شستشو وجود دارد که بسیاری از ما مرتکب آن می شویم و لباس مورد علاقه مان را خراب می کند.

وب سایت طلا لیستی از اشتباهاتی که لباس های شما را خراب می کند و به ماشین لباسشویی شما آسیب می رساند را گردآوری کرده است.

از محلول های ضد باکتری استفاده نکنید.

اگر فردی در خانواده شما دارای یک بیماری مسری مانند آنفولانزا است، یک شستشوی ساده برای جلوگیری از گسترش عفونت کافی نیست. شما باید از مواد شوینده ضد باکتری استفاده کنید، برای لباس های سفید می توانید از وایتکس استفاده کنید، معمولاً باید آن را مستقیماً در ماشین لباسشویی قرار دهید. در مخزن نیست

لباس هایی که در شستشو گم می شوند لباس هایی که در شستشو گم می شوند

ماشین لباسشویی را نشویید

واشرهای قدیمی دارای فیلترهای پرزدار هستند که پس از چندین بار شستشو یا حداقل یک بار در ماه باید تمیز شوند. مطابق دفترچه راهنما دستگاه را بردارید و با مسواک قدیمی و مواد شوینده تمیز کنید. همچنین می توان آن را به مدت 10 دقیقه در آب داغ خیس کرد.

در ماشین لباسشویی جدید برای جلوگیری از رسوب زدایی ماشین باید از یک قرص تمیزکننده یا مواد شوینده استفاده کنید.

از داخل به بیرون بشویید.

 

لباس را از داخل بچرخانید و آن را بشویید تا از محو شدن آن جلوگیری شود. یک طرف ظریف مانند ژاکت یا پیراهن نخی را بچرخانید. این به جلوگیری از آسیب به پارچه کمک می کند.

آیا مواد شوینده برای ماشین لباسشویی مضر است؟

ظرفیت ماشین لباسشویی را پر کنید تا سرریز شود.

کارشناسان لباس های شما را توصیه می کنند. «فضای کافی برای شستشو وجود دارد» حتی اگر ظرفیت دستگاه چند کیلوگرم باشد. اما این کار از شستن و شستشوی صحیح وسایل شما جلوگیری می کند.

لطفا دستورالعمل های شستشو را نادیده بگیرید.

به دستورالعمل شستشو توجه کنید. برخی از حالت ها فقط برای پارچه ها و لباس های خاص هستند.

پارچه ها را با سفید کننده از بین ببرید

قبل از افزودن سفید کننده به پارچه، آب را خوب مخلوط کنید و زیاد استفاده نکنید. در غیر این صورت، لباس شما پاره می شود و سفید کننده زیاد می تواند لباس های سفید را زرد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *