قیمت تلویزیون سایز بزرگ اسنوا

تلویزیون سایز بزرگ ایران ایکس ویژن با شروع از 55 اینچ حدود 15.5 میلیون تومان قیمت دارد. به طور دقیق تر قیمت تلویزیون Xvision 55xtu725 یکی از محبوب ترین ال ای دی های ایکس ویژن در ایران 1530000 تومان می باشد.
واضح است که تلویزیون همواره یکی از پر مصرف ترین کالاهای مصرفی خانواده های ایرانی بوده است. اکنون با توجه به شرایط اقتصادی کنونی جامعه ایران و با توجه به نوسانات نرخ ارز، خرید لوازم خانگی خارجی که نسبت به تلویزیون های ارزان قیمت ایرانی با کیفیت مشابه نسبت به قبل دشوارتر است، طبیعتا دشوارتر است. خانواده های ایرانی

حال در این مقاله بهترین مدل های تلویزیون با بهترین کیفیت را به شما معرفی می کنیم و همچنین قیمت تلویزیون ایران را بررسی می کنیم تا شما عزیزان با آگاهی کافی در پایان این مقاله تصمیم نهایی خود را بگیرید و به نتیجه برسید. . بهترین انتخاب.

قیمت تلویزیون ایران با اندازه صفحه نمایش نسبت مستقیم دارد.
در حال حاضر محبوب ترین برندهای تلویزیون ایرانی عبارتند از: اسنوا، ایکس ویژن، سام الکترونیک و … که امکانات مهمی را با قیمت مناسب ارائه می کنند. پس قیمت واقعی تلویزیون ایران چقدر است؟ در مقابل، این برندها از نظر اندازه، کیفیت تصویر، هوشمندی، اجرا، خدمات جانبی و … متفاوت هستند. باید بگوییم که با توجه به پارامترهای مختلفی مانند

یکی از مهم ترین عواملی که مستقیماً بر قیمت تلویزیون ایران تأثیر می گذارد، اندازه صفحه تلویزیون است. همچنین لازم به ذکر است که محبوب ترین سایز تلویزیون ایران در هر طیف کوچک، متوسط ​​و وسیع متفاوت است. به عنوان مثال، محدوده کوچک شامل تلویزیون های 24 تا 32 اینچی است که اغلب در محیط های اداری و میزها استفاده می شود، به عنوان جایگزینی برای دوربین های مدار بسته و مانیتور برای اتاق خواب های کوچک. لازم به ذکر است که نقطه ضعف تلویزیون های کوچک عدم پشتیبانی از کیفیت k4 است. پرطرفدارترین مدل تلویزیون های سایز کوچک تلویزیون های ال ای دی 32 اینچ ایرانی در بازار حدود 5.5 میلیون تومان قیمت دارند.

سایز متوسط، از 40 تا 43 اینچ، یکی از مقرون به صرفه ترین و محبوب ترین اندازه های موجود در بازار تلویزیون است که به شما امکان استفاده از Ultra HD و 4K را می دهد. با خرید تلویزیون هایی در این سایز می توانید از کنسول های بازی با کیفیت نیز استفاده کنید. قیمت تلویزیون های ایرانی در این بازه از حدود 6.5 میلیون تومان شروع می شود.

قیمت تلویزیون 55 تا 75 اینچ
افرادی که علاقه مند به تماشای فیلم و تجربه سینمای خانگی در اندازه های بزرگ یا داشتن تعداد زیادی از اعضای خانواده هستند، از طرفداران تلویزیون های سایز بزرگ هستند که دارای محدوده 55 تا 75 اینچی هستند. البته نباید فراموش کرد که این ابعاد باید متناسب با متراژ خانه شما در نظر گرفته شود; با این حال، از نظر قیمت، گران ترین اندازه تلویزیون ها است. پرتقاضاترین سایز تلویزیون در این مدت تلویزیون های 55 اینچی در بین برندهای تلویزیون ایرانی است که در ادامه به بررسی کیفیت و قیمت آن می پردازیم.

تلویزیون 55 اینچ دوو مدل DSL-55K5700U
یکی دیگر از تلویزیون های بسیار محبوب دوو، تلویزیون 55 اینچی دوو DSL-55K5700U با کیفیت خوب و قیمت مناسب است. این تلویزیون از فناوری LED پشتیبانی می کند که تصاویر را با کیفیت 4K پخش می کند. دو پورت USB بر روی تلویزیون 55 اینچی دوو نصب شده است. علاوه بر این، ورودی های HDMI این تلویزیون به شما این امکان را می دهد که سایر تجهیزات صوتی و تصویری را به تلویزیون خود متصل کرده و تصاویر را با کیفیت بالاتر انتقال دهید. محدوده قیمت تلویزیون 4k هوشمند اسنووا 55 اینچ از 12750000 تا 16426000 تومان می باشد.

آیا تلویزیون ایران مقرون به صرفه است؟ | آخرین فرصت برای خرید تلویزیون مورد علاقه شما

قیمت تلویزیون سایز بزرگ اسنووا
برند اسنوا با خدمات پس از فروش حرفه ای و شرایط فروش آسان یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین برندهای تلویزیون ایرانی می باشد. محدوده قیمت تلویزیون ها تقریباً از رده متوسط ​​و سایزهای بزرگ از 49.50 اینچ شروع می شود که قیمت آنها حتی زیر 10 میلیون است، اما محبوب ترین تلویزیون های سایز بزرگ تلویزیون 55 اینچ 4K Snowa است که از 14 قیمت شروع می شود. میلیون. برای سایزهای بزرگتر حتی 65 اینچ به بالا می توانید تلویزیون ال ای دی اسنوا را با قیمتی در حدود 21 میلیون تومان خریداری کنید. همچنین لازم به ذکر است که تقریبا اکثر مدل های برند اسنوا هوشمند هستند و از بیشترین امکانات یک تلویزیون هوشمند استفاده می کنند.

قیمت تلویزیون اسنووا 55 اینچ مدل SSD-55SA560U
در این میان اگر بخواهیم یکی از پیشرفته ترین و کاربردی ترین مدل های تلویزیون ایرانی اسنووا در سایز 55 اینچ را معرفی کنیم، می توان از اسنوا مدل SSD-55SA560U صحبت کرد. قیمت مناسب و کیفیت عالی این تلویزیون هوشمند از رابط کاربری اندروید بهره می برد. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله است که تجربه عمیقی را در هر محیط صوتی به کاربر می دهد و اغلب یکی از بهترین توصیه ها برای افرادی است که در انتخاب تلویزیون اسنووا تردید دارند. قیمت تلویزیون 4k 55 اینچ Snowva مدل SSD-55SA560U از 13730000 تومان تا 16200000 تومان می باشد.

قیمت تلویزیون های ایرانی سایز بزرگ از سام الکترونیک
برند سام و سام الکترونیک دو برند ایرانی هستند که پس از برقراری تحریم های آمریکا و پایان رابطه سامسونگ با ایران جایگزین سامسونگ شدند و محصولات مختلفی را در بازار ارزان ترین تلویزیون های ایرانی عرضه کردند. در مورد برند سام می توانید ال ای دی های 49 و 50 اینچی میان رده را با قیمت زیر ده میلیون خریداری کنید. اما در مورد قیمت تلویزیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *