سال 2022 و محصولات جدید سامسونگ

در هر خانه‌ای تجهیزات و وسایلی مانند ماشین لباسشویی، یخچال یا تلویزیون الزامی است. به دلیل تنوع این محصولات ممکن است برای خرید آن‌ها دچار سردرگمی و تردید ‌شوید. چندان هم این اتفاق دور از انتظار نیست، چراکه برندهای بسیاری در بازار فعال هستند؛ اما هدف شما باید خرید بهترین محصولات با توجه به بودجه‌ مدنظرتان باشد. به همین منظور می‌توانید همیشه معرفی محصولات جدید سامسونگ را زیر نظر داشته باشید.

 

این برند خوش‌نام هرسال در رویدادهای خاصی اقدام به معرفی محصولات جدیدی از شاخه‌های مختلف می‌کند. این تجهیزات می‌توانند در دسته لوازم خانگی یا محصولات الکترونیکی مانند گوشی‌های تلفن همراه قرار گیرند. گستردگی محصولات و پوشش جامعی که شرکت سامسونگ برای خریدارانش ایجاد کرده، یک نقطه قوت و تمایز برای این برند به‌حساب می‌آید.

سال 2022 و محصولات جدید سامسونگ
این شرکت شهرت جهانی دارد. با شنیدن چنین جمله‌ای در مورد یک برند، می‌توانید به‌راحتی به آن‌ها اعتماد کنید. قطعاً اگر محصولات سامسونگ از نظر کیفیت و کارایی در رتبه خوبی قرار نمی‌گرفتند، شاهد عرضه آن‌ها در کشورهای مدرن و پیشرفته هم نبودیم.

 

سامسونگ در سال 2022 با یک شعار مهم به رویداد آنپکد وارد شد. این شرکت «تعادل بین سخت‌افزار بهینه‌شده و نرم‌افزار هوشمند» را به‌عنوان شعار و برگ برنده محصولاتش معرفی کرد. این برند، امسال در رویداد CES 2022 هم ظاهر شد و در جریان آن، اقدامات جدیدی را برای تولید لوازم خانگی‌اش، رونمایی کرد.

 

به کار بردن اقدامات این شرکت باعث می‌شود تا لوازم خانگی سامسونگ، سازگاری بیشتر با محیط‌زیست اطرافشان داشته باشند. استفاده از پلاستیک‌های بازیافتی درجه‌یک برای تولید برخی محصولات یا تغییر شیوه بسته‌بندی به‌گونه‌ای که سازگاری بیشتر با محیط‌زیست داشته باشند، ازجمله این اقدامات هستند.

جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ در سال 2022
پرسر‌و‌صداترین محصولی که این شرکت امسال معرفی کرد، گوشی هوشمند پرچم‌دارش، یعنی S22 بود. سامسونگ سری کامل این گوشی را به نمایش گذاشت که شامل Galaxy S22، GalaxyS22+ و Galaxy S22 Ultra بود.

 

دو مدل معمولی و پلاس این گوشی ظاهری شبیه به هم دارند و از آرایش دوربین چهارگانه بهره می‌برند، اما مدل اولترا از نظر ظاهری به گوشی‌های سری نوت این برند، شباهت زیادی دارد. مدل اولترا، علاوه بر ظاهر متفاوت، از یک قلم S Pen نیز بهره می‌برد که هرچه بیشتر آن را شبیه سری نوت کرده است. سخت‌افزار این سری اما با مدل قبلی خود چندان تفاوتی ندارد و در همه موارد تنها به‌روزرسانی‌هایی برای آن‌ها در نظر گرفته شده که کارایی و بازدهی آن‌ها را بهبود بخشیده است.

 

قیمت گوشی سامسونگ مدل S22 بی‌شک نسبت به دیگر محصولات پایین‌رده‌تر این برند، بیشتر خواهد بود و با وجود برچسب پرچم‌دار در ابتدای نام این سری، چنین انتظاری دور از منطق هم نیست.

جدیدترین تبلت سامسونگ در سال 2022
تبلت‌های جدید این برند با نام Tab S8 به بازار معرفی شده‌اند. یکی از قابلیت‌های ویژه این مدل را می‌توان امکان اتصال آن به PC، به‌عنوان نمایشگر دوم دانست. سری این تبلت هم مانند گوشی S22 شامل مدل استاندارد، پلاس و اولترا خواهد بود.

 

مدل اولترای این تبلت نمایشگر 14.6 اینچی دارد، درحالی‌که دو مدل دیگر از نمایشگرهای 11 اینچی بهره می‌برند. این محصول قرار است در بازارهای جهانی با قیمت بسیار منطقی‌تر از رقبای خود عرضه شود.

جدیدترین تلویزیون سامسونگ در سال 2022
مدل S95B، به‌روزترین و البته مجهزترین تلویزیون معرفی‌شده توسط این برند است. این تلویزیون، تصاویر را با کیفیت 4K نمایش می‌دهد و با نرخ ‌به‌روز‌رسانی 120 هرتزی، هیچ‌گونه تأخیری در نمایش تصاویر نخواهد داشت. مدل S95B یک تلویزیون همه‌چیزتمام است که علاوه بر کیفیت تصویر بسیار بالا، سیستم صوتی قوی و طراحی زیبایی هم دارد.

 

پورت‌های متنوعی برای این تلویزیون تعبیه شده‌اند که شامل 4 پورت HDMI و دو پورت USB می‌شوند.

جدیدترین ساندبار سامسونگ در سال 2022
ساندبار HW-Q990B، محصولی است که از نظرهای زیادی با نمونه‌های قبلی خود متفاوت خواهد بود. این ساندبار بدون نیاز به کابل HDMI می‌تواند به تلویزیون‌های مدل QN80B یا بالاتر متصل شود. برای این منظور در ساندبار جدید سامسونگ از یک فناوری مبتنی بر WIFI استفاده شده که بدون هیچ تأخیری می‌تواند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد.

این محصول از لحاظ ظاهری نیز پیشرفت‌هایی نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر دارد و در کل سعی شده تا با ظرافت بالا و ابعاد کوچک‌تری تولید شود.

جدیدترین ماشین لباسشویی سامسونگ در سال 2022
ماشین لباسشویی جدیدی که توسط این برند معرفی شده، همانند دیگر محصولاتش از امکانات هوش مصنوعی بهره می‌برد و همین موضوع مصرف انرژی آن را تا حد زیادی کاهش داده است. طراحی این محصول یکی از نقاط قوت برای آن به‌حساب می‌آید و در دو رنگ مشکی و آبی برای عرضه در بازارهای جهانی، معرفی شده است.

جدیدترین جاروبرقی سامسونگ در سال 2022
جاروبرقی بی‌سیم Bespoke Jet، می‌تواند همواره خانه شما را تمیز نگه دارد. این محصول که امسال معرفی شده، ارتقاءیافته‌ مدل سال قدیمی‌تر است و در رنگ‌های آبی نیمه‌شب، سفید مه‌آلود و سبز چوبی به بازار عرضه خواهد شد. طراحی این جاروبرقی به‌شدت جذاب و البته کارآمد است و از این نظر می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

فناوری به‌کاررفته در این محصول، از چندین فیلتر استفاده می‌کند که همه گرد‌‌‌وغبار را به خود جذب ‌کرده و اجازه وجود هیچ‌گونه آلودگی روی زمین را نمی‌دهد.

جدیدترین یخچال سامسونگ در سال 2022
یخچال درب فرانسوی، به‌روزترین محصول این برند برای نگهداری مواد غذایی است. این یخچال امکان سفارشی‌سازی با توجه به سلیقه مشتری را دارد. برای این منظور، سامسونگ 12 رنگ متفاوت را پیش‌ روی خریدار قرار می‌دهد و حتی می‌توان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *